Gormozo

På Brenderup Højskole valgte vi en dag med de lange pensler. Den stillede opgave gik ud på først at tegne en Gormorzo (et fantasidyr, som en lokal kunstner har opfundet og laver skulpturer af), og dernæst at overføre tegningen til et stort lærred. Det viste billede er et samarbejde imellem min søn og jeg, idet han lavede skitsen og overførte stregerne til den store tegning, hvorefter jeg farvelagde. Det måler 101 cm X 72 cm.
Måske lægger jeg også mit billede herind en dag 😉

Oplægget:

gormoza

Skriv et svar

