Bålplads

havegrill01

Da jeg overtog mit nuværende hus, fandt jeg i det bagerste hjørne 2 af disse betonrør. Min første indskydelse var at skaffe mig af med dem, ved at køre dem på genbrugspladsen, men skiftede hurtigt mening, da jeg forsøgte at bakse dem op på en trailer; de var umulige at håndtere; alt for store og alt for tunge til at blive fragtet væk; hvad gør man så?

Jeg trillede dem om i haven, og satte det ene ovenpå det andet, fyldt op med sand og grus, og vupti…. så havde vi en dejlig grill-/bålplads.

Bemærk iøvrigt risten, der er en bryllupsgave og speciallavet af en venindes mand. Den hedder: “Wild-Leif”…. gæt selv hvad manden hedder ;-).

Skriv et svar

