Årsbøger

Siden min søn blev født, har jeg taget utallige fotos af ham og hans færden. De lå digitalt på min computer, utilgængelig for de fleste og glemt af undertegnede. For at få dem frem i lyst til glæde for ikke mindst bedsteforældrene, har jeg hvert år produceret fotobøger med fotos fra året der gik.

Det gammeldags fotoalbum møder den digitale verden! Man kan downloade programmer fra mange forskellige udbydere, og så sidde i ro og mag hjemme i sin stue og bestemme størrelse, farver, layout samt indsætte tekst efter behov. 3-4 dage efter at man har trykket på Upload-knappen, dumper resultatet ned i postkassen. Det kan ikke være nemmere :-). Kvaliteten er fin; man får mange fotos for prisen.

fotobog05

Jeg har også brugt at lave fotobøger fra særlig mindeværdige ferier/weekender, hvor alle deltagere så får én som tak for sidst.

Skriv et svar

