Jack Sparrow

Sidste år til halloween var jeg udklædt som ulvepige med maske på og fjerboa-hale. Den gik ikke igen i år, så jeg måtte lægge hovedet i blød.

På et tidspunkt foreslog jeg min søn, at han skulle være pirat, men den fik jeg ikke solgt, så i stedet tog jeg selv idéen og forfinede den lidt ved at indkøbe et styk dreadlockparyk, som jeg forvandlede til (nærmest) en kopi af Jack Sparrow.

Tøjet var ikke så vigtigt, men jeg fandt en hvid skjorte, et par støvler og en lang vest, og resten var bare “piratagtigt”.

Og det lykkedes rent faktiskt at skræmme børnene bare en lille smule 😉

Skriv et svar

